Просування сайту під пінгвіном

SEO

“Як жити далі, коли в глибині душі розумієш, що повернення до колишнього життя немає.” ©Володар кілець: Повернення короля

Саме цією цитатою мені захотілося розпочати свою статтю про просування сайту під пінгвіном. Впевнений, що таким, чи схожим за змістом питанням ставився, напевно, кожен сеошник.

Вихід алгоритму «Пінгвін» призвів до переполоху в seo community – нові теми та повідомлення на спеціалізованих форумах створювалися з блискавичною швидкістю. Багато сайтів різко втрачали позиції в пошуковій видачі. Все це було схоже на Інтернет-Армагедон.

Скрізь звучало те саме питання: «Що трапилося?».

І як з’ясувалося трохи пізніше, відповідь на це питання була простою – Пінгвін. Google почав нещадно боротися з купівлею та продажем посилань. Нарощування маси посилань дешевими посиланнями, які впливали на PR сайту, і, звичайно ж, на результати пошукової видачі залишилося в минулому.

Метт Каттс про просування сайту під пінгвіном:

«Тепер усі мають сфокусувати свою увагу на створенні сайтів для людей. Настав час, коли блогери та web-майстри повинні сконцентруватися на контенті, і взагалі не замислюватися про SEO.»

Такий підхід Google став справжнім випробуванням для деяких «seo-оптимізаторів», які тільки й знали: як купувати дешеві посилання на виведення в ТОП. Інша ж частина community, проаналізувавши всю ситуацію, що склалася, продовжувала свою роботу в звичних для них алгоритмах.

Адже суть SEO не лише у покупках посилань. Шановний мною блогер та seo-фахівець Сергій Кокшаров на своєму блозі devaka.ru опублікував статтю, де навів дуже добрі докази з цього приводу.

І ось, через деякий час, саме по собі почало виникати питання: як побудувати правильний алгоритм для просування сайту під пінгвіном.

І сьогодні я спробую дати відповідь на це запитання.

Поради «Просування сайту під пінгвіном»

  • Ніколи і ні при яких обставин не купуйте дешеві посилання – це загрожує наслідками.
  • Якісний та унікальний контент, створений для відвідувача, а не для пошукової системи – це головна запорука успішного просування сайту.
  • Не займайтеся спамом ключових слів у вашому контенті – так звана переоптимізація. Посилання з вашого ресурсу мають вести лише на сайти, яким ви довіряєте.
  • Посилаючись на сторінку, наприклад з вірусом, ви ризикуєте потрапити під фільтр.
  • Зворотні посилання на ваш сайт в ідеалі мають бути з тематичних трастових ресурсів.
  • Чим більше в анкорах згадується адреса, тим це краще для просування. Але не варто абсолютно всі вхідні посилання робити такого типу.
  • Не потрібно використовувати прихований текст та посилання. Пінгвін за вами спостерігає!
  • Не використовуйте методи чорного seo: клоакінг, дорвеї, свопінг і т.д.
Оцініть статтю
Блог самотнього seoшника
Залишити відповідь

18 + one =