Постійно працюючи в певній області, іноді доводиться створювати деякі списки речей, які необхідно зробити, щоб випадково не упустити якусь важливу деталь. Саме тому я вирішив створити список із 9 пунктів, про які необхідно пам’ятати, оптимізуючи сторінки сайту.
Значення meta tags
Як показує практика, Google надає більше значення мета тегу Title, потім Description, і ніякого значення не має для пошукової видачі meta tag Keywords.
Інформація, яка вводиться в теги Title та Description, використовується для відображення результатів пошукової видачі (SERP), і це те, що бачить користувач.
Тег Title
У цьому тезі має бути близько дев’яти слів (плюс-мінус три слова). Причому найважливіша інформація (у тому числі ключові слова) повинна знаходитись на початку пропозиції, оскільки в пошуковій видачі Google у заголовку відображає лише 70 перших символів, включаючи пробіли.
Тег Description
При написанні дексрипшин теж треба бути уважним. Важлива інформація та ключові слова також повинні бути якомога ближчими до початку. У SERP’і Google відображає лише перші 160 символів.
Тег Keywords
Хоча Google вже давно заявили, що не звертають уваги на мета тег Keywords при ранжируванні сайтів, деякі веб майстри продовжують заповнювати його.
У такому разі слід пам’ятати, що спочатку потрібно вказувати найбільш релевантні ключові слова, а далі зменшення значущості.
Мітки Заголовків <h1>…<h6>
Перший (головний) заголовок на сторінці завжди повинен полягати в тег <h1>. Всі наступні повинні бути поміщені в теги <h2>, <h3>, <h4> тощо, таким чином, створюючи підзаголовки. Причому якщо теги <h2>…<h6> можуть розміщуватися кілька разів на сторінці, то <h1> має бути один.
Примітка: збільшення кількості тегів <h1> на сторінці призводить до підвищення ризику застосування санкцій з боку пошукових систем.
Загальна кількість слів
Кількість слів у тілі сторінці залежить від багатьох факторів, але головні – це тематика та цілі. Менше 250 слів не рекомендується – особливо якщо намагатись оптимізувати ключові слова.
Щоб сторінка несла у собі якесь смислове навантаження, потрібно щонайменше 450 слів. Адже якісний контент – ключ до успіху.
Alt атрибути з ключовими словами
Зображення завжди повинно мати опис за допомогою атрибуту Alt. Адже, якщо це необхідно, там можна вказати найпотрібніші keywords сторінки.
Примітка: У США в «Законі про інвалідів» написано, що всі зображення в мережі Інтернет мають бути описані для людей зі слабким зором.
Тире або нижнє підкреслення у доменних іменах
Нижнє підкреслення “склеює” слова. А тире – поділяє. Більш детально про це у статті «Тирі vs нижнє підкреслення».
Людиноподібні посилання
URL-адреси сайту найкраще робити людиноподібними. Тобто, наприклад, адреса “site.ru/zapovedi-programmista.html” говорить про те, що на сторінці розміщена інформація про «заповіді програмістів».
Такі посилання добре розуміють як пошукові роботи, і люди. Адреси у вигляді “site.ru/page1.html”, “site.ru/page2.html” тощо не несуть у собі жодного смислового навантаження. Також не рекомендується використовувати динамічні url.