Оптимізація сайту: 11 нотаток для сеошника

SEO

На додаток до попередньої статті «Оптимізація сторінки сайту: 9 пунктів для сеошника», я вирішив виділити кілька ключових пунктів, які вже не стосуються оптимізації сторінки, а оптимізації сайту в цілому.

На мою скромну думку це ключові моменти, на які потрібно звертати увагу в першу чергу, приступаючи до оптимізації сайту.

Карта сайту (Sitemap)

На кожному сайті має бути присутня карта сайту, у форматі HTML або XML. Метт Каттс ще 2009 року сказав, що Google не гарантує 100% індексацію картки сайту у форматі XML.

Але з того часу багато що могло змінитися. Єдине, що не змінилося – це рекомендація: використовувати на ресурсі обидві карти: HTML і XML.

Нотатка: шлях до карти сайту можна вказати у файлі robots.txt через команду “:sitemap”

Навігацію по сайту краще робити у текстовому форматі. JavaScript та Flash навігації пошуковий робот не бачить (ну чи практично не бачить: є інформація, що Google починає індексувати деякі JavaScript та Flash).

Якщо дизайн сайту не вписується текстова навігація, то її можна розмістити у верхній частині футера.

Наявність файлу robots.txt

Наявність файлу дуже важлива, навіть якщо він порожній. У robots.txt можна вказати пошуковій роботі, що потрібно індексувати, а що не можна. Але головне треба переконатися, що в даному файлі випадково не закрита від індексування важлива інформація, директорія або сам сайт (адже і таке буває!).

Ключові слова

Правильний підбір та розміщення ключових слів на сторінці – це, можна сказати, ціла наука. Не потрібно займатися переспамом ключових слів і їх концентрацією в певному місці на сторінці, так як це може призвести до наслідків з боку пошукових систем.

Стратегія посилань

На сайті завжди має бути грамотна внутрішня перелінковка сторінок.

А вхідні та вихідні посилання повинні дотримуватись правил і принципів пошукових систем.

Конфігурація сервера

Потрібно перевіряти наявність посилань на неіснуючі сторінки та обов’язково налаштувати сторінку, яка відкриватиметься при виникненні помилки 404. Наявність 301 редиректу це лише додатковий плюс сайту в очах пошукових систем.


Заява про конфіденційність

За деякими даними, “Заява про конфіденційність” є важливим елементом на сайті. Якщо в реєстраційних формах сайту є прохання до відвідувача ввести його особисту інформацію, то обов’язково має бути повідомлення, що дана інформація використовуватиметься лише цим сайтом, і за жодних обставин не передаватиметься третім особам.

Статичні URL

При використанні динамічних URL можуть виникати різні проблеми. Тому радиться розглянути їхнє конвертування в статистичні. Можна використовувати mod_rewrite чи ISAPI_rewrite.

Таким чином, URL відображатимуться як статистичні.

Це, звичайно, важка робота, але це вірний спосіб уникнути багатьох проблем із динамічними адресами.

Головна сторінка

Якщо на головній сторінці контент постійно змінюється, це може призвести до розведення ключових слів. У цьому випадку слід розміщувати лише анонси статей, а не всі статті. І бажано мати якийсь шматочок тексту на головній сторінці, який не змінюватиметься.

Жодного СПАМУ

Слід переконатися, що вибрана SEO стратегія відповідає параметрам та вимогам Google Webmaster Guidelines.

Якщо виникають сумніви чи питання щодо SEO, зверніться до статті Google accepts for SEO.

Перевірка на дублювання контенту (унікальність контенту)

Весь контент на сайті має бути унікальним. Перевірити його можна як за допомогою онлайн-сервісів, так і за допомогою програм.

Оцініть статтю
Блог самотнього seoшника
Залишити відповідь

fourteen − twelve =

  1. Влад

    На самом деле Google уже очень давно индексирует javascript вернее выполняет их при индексировании. Проверено на личном опыте. На сайте были подключены комментарии которые выводились через javascript. Яндекс их не видел а Гугл успешно идексировал.

    Відповіcти