Однією з перших значущих проблем, з якою мені довелося зіштовхнутися в Blogger – це meta тегом keywords (ключові слова). Зокрема, його додавання для статей.
Як виявилося, у цій блоговій системі взагалі відсутня можливість вказівки даного мета тегу, окрім як вручну прописати код у тілі шаблону.
Отже, я поставив собі за мету знайти інформацію про те, як можна додати мета тег keywords для конкретної статті в Blogger. І як виявилось, таких варіантів є кілька.
Прочитавши багато відгуків людей про різні варіанти, я вирішив зупинитися тільки на одному, тому що він мені найбільше сподобався, і відгуки про нього були позитивні.

Додавання мета тег keywords
Для початку потрібно зайти в панель управління блогом.
Далі вибрати “Шаблон” → “Змінити HTML”.
У коді шаблону знайти рядок:
<b:include data=’blog’ name=’all-head-content’/>
Для швидкого пошуку можна використовувати комбінацію клавіш Ctrl+F.
І після цього рядка додати код:
<b:if cond=’data:blog.url == “http://Адрес страницы”‘>
<meta content=’Ключевые слова’ name=’keywords’/> </b:if>
Наприклад:
<b:if cond=’data:blog.url == “http://elvira.com.ua/p/contacts.html/”‘>
<meta content=’Контакты блога elvira.com.ua, обратная связь’ name=’keywords’/> </b:if>
Ну і, звичайно ж, на кожну окрему сторінку або статтю потрібно буде (за бажанням) окремо додавати цей код, прописуючи в ньому адресу сторінки і ключові слова. І це начебто нічого, але є одне “АЛЕ”.
Уявіть розмір коду html шаблону блогу, коли буде велика кількість статей. Замислюючись про цей недолік, я поставив собі запитання: “А чи варто прописувати мета тег keywords у Blogger?”.
Ще мені не давав спокою той факт, що у проекті Google немає можливості його додавати. Тому я почав шукати інформацію про ставлення Google до meta keywords. І натрапив на інтерв’ю з Меттом Каттсом – керівником групи Google Webspam. У цьому інтерв’ю було сказано:
“ключові слова, перелічені в мета-тезі keywords не враховуються при ранжируванні сайтів у пошуковій системі Google”.
Хоча стаття датована 21 вересня 2001 року, є твердження, що алгоритми компанії й надалі не враховують цей мета тег.
Зважаючи на цей факт, залишається лише відзначити такі доступні методи внутрішньої оптимізації в Blogger, пов’язані з ключовим словом:
- наявність ключового слова у назві статті;
- наявність ключового слова в URL адресі сторінки зі статтею;
- наявність ключових слів у тексті статті;
- правильний опис статті у мета тезі description (доступ до цього тегу під час створення статті дозволено).
А яке у вас ставлення до мета тегу keywords?
До нової зустрічі!