Чи потрібен мета-тег Keywords (Кейвордс) для SEO оптимізації під Гугл

Blogger

Meta keywords – це частина HTML-коду сторінки, призначена для вказання ключових слів, пов’язаних з її змістом. Він був одним із перших мета-тегів, який веб-майстри використовували для оптимізації своїх сайтів для пошукових систем. Розберемо, чи потрібен тег keywords для SEO у 2024 році та як його правильно використовувати.

Meta keywords що це таке?

Він повинен розміщуватися в HTML-коді сторінки в розділі <head> і мати такий вигляд:

<meta name=”keywords” content=”приклад 1, приклад 2″>

  • name=”keywords” вказує на те, що це мета-тег для ключових фраз.
  • content=”приклад 1, приклад 2″ містить складові пошукових запитів, розділені комами.

Відповідаючи на запитання: “мета-тег keywords що це?”, можна сказати, що це HTML-елемент, який раніше використовували для позначення ключових слів, пов’язаних зі змістом веб-сторінки. У минулому він відігравав важливу роль у ранжируванні сторінок у пошукових системах. Алгоритми раніше використовували його для визначення тематики сторінки та її релевантності для певних запитів користувачів.

Чи потрібно використовувати мета-тег keywords для SEO у 2024 році?

З точки зору SEO, його використання не є обов’язковим з 2009 року. Він не чинить прямого впливу на ранжування сторінки у видачі та його заповнення не є гарантією того, що вона буде вищою в результатах пошуку. Сьогодні він вже не має такого великого значення для SEO, як раніше. Пошукові системи стали розумнішими та здатні аналізувати контент сайту самостійно, не покладаючись виключно на ключі.

Рекомендації щодо його використання

Метатег keywords втратив своє колишнє значення і вже не має істотного впливу на ранжування web-сторінок у пошукових системах. Однак, якщо вирішите його використовувати, пам’ятайте про необхідність робити це обережно і без перестарання.

  1. Релевантність. Якщо сторінка про “велосипеди”, то і ключові слова мають бути пов’язані з цією темою. Якщо сторінка про велосипеди, а “ключі” пов’язані з автомобілями, то це негативний сигнал.
  2. Унікальність ключових фраз. Кожен url сайту повинен мати унікальний набір ключів, що відповідає її змісту на 100%. Якщо на всіх сторінках однакові пошукові запити, це може бути розцінено як спроба обману пошукової системи.
  3. Помірне використання. Тег keywords слід використовувати помірковано, вказуючи тільки найважливіше. Його заповнення великою кількістю незв’язаних слів буде розцінено як спам.
  4. Актуальність. Регулярне оновлення кейвордів відповідно до актуального контенту веб-сторінки. Залишення застарілих або неактуальних фраз негативно впливає на рейтинг.


Додавання мета тегу keywords у Blogger

Однією з перших значущих проблем, з якою мені довелося зіткнутися в Blogger, є мета-тег кейвордс. Зокрема його додавання для статей. Як виявилося, у цій блоговій системі взагалі відсутня можливість вказівки цього мета-тега, окрім як вручну прописати код у тілі шаблону.

Отже, я поставив перед собою мету знайти інформацію про те, як його можна додати для конкретної статті в Blogger. І як виявилося, таких варіантів є кілька. Прочитавши багато відгуків людей про різні варіанти, я вирішив зупинитися тільки на одному, оскільки він мені найбільше сподобався і відгуки про нього були позитивні.

Для початку потрібно зайти в панель управління блогом. Далі вибрати “Шаблон” → “Змінити HTML”. У коді шаблону знайти рядок:

<b:include data=’blog’ name=’all-head-content’/>

Для швидкого пошуку можна використовувати комбінацію клавіш Ctrl+F. І після цього рядка додати код:

<b:if cond=’data:blog.url == “https://Адрес сторінки”‘>

<meta content=’Приклад фрази’ name=’keywords’/> </b:if>

Наприклад:

<b:if cond=’data:blog.url == “https://elvira.com.ua/p/contacts.html/”‘>

<meta content=’Контакти блогу elvira.com.ua, зворотний зв’язок’ name=’keywords’/> </b:if>

Ну і, звісно ж, на кожну окрему сторінку або статтю потрібно буде (за бажанням) окремо додавати ось цей код, прописуючи в ньому адресу сторінки та ключові запити. І це начебто й нічого, але є одне “АЛЕ”.

Уявіть собі розмір коду html шаблону блогу, коли буде велика кількість статей. Замислюючись про цей недолік, я поставив собі запитання.

Чи потрібен тег keywords у Blogger

Ще мені не давав спокою той факт, що в проєкті Google немає можливості його додавати. Тому я почав шукати інформацію про ставлення Google до meta tag кейвордс. І натрапив на інтерв’ю з Меттом Каттсом – керівником групи Google Webspam. У цьому інтерв’ю було сказано:

“Ключові слова, перераховані в метатезі keywords, не враховуються під час ранжування сайтів у пошуковій системі Google”.

Хоч стаття і датована 21 вересня 2001 року, є твердження, що алгоритми компанії й далі не враховують цей мета-тег. Беручи до уваги цей факт, залишається лише відзначити такі доступні методи внутрішньої оптимізації в Blogger, пов’язані з наявністю ключового слова в:

  • назві статті;
  • url адресі сторінки зі статтею;
  • тексті.

І також правильний опис статті в мета-тезі description (доступ до цього тегу під час створення статті дозволено).

Якщо тег keywords не актуальний, то чому приділяти час у SEO оптимізації сторінки

  1. Якісний контент як один із найважливіших елементів SEO. Зміст має бути інформативним, унікальним і відповідати запитам користувачів.
  2. Використовуйте правильну структуру заголовків (H1, H2 тощо) та інших HTML-елементів для зручності читання і розуміння контенту пошуковими системами. Важливо: не використовуйте підзаголовки виключно для візуальної розмітки сторінки – для цього використовуйте CSS.
  3. Швидке завантаження веб-сторінки позитивно впливає на користувачів і ранжування.
  4. Адаптивний дизайн і Mobile First, оскільки сайт має коректно відображатися на всіх пристроях, включно з мобільними телефонами та планшетами. На основі власного досвіду: на цю мить більш правильним буде початкове верстання під мобайл з подальшою адаптацією десктопної версії, а не навпаки, як було раніше.
  5. Внутрішня перелінковка допомагає пошуковим ботам краще зрозуміти структуру контенту. Плюс, це правильна контрольована передача ваги через анкорну релевантність.
  6. Якісні зовнішні посилання поліпшать авторитет сайту в очах пошукових систем. Для “білих” проєктів якість у пріоритеті над кількістю!
  7. Хоча мета-тег description не має прямого впливу на ранжування, він важливий для залучення користувачів через підвищення CTR у SERP.
  8. Необхідно систематично аналізувати та відстежувати показники SEO і вносити корективи в стратегію на основі даних аналітики.
  9. Якщо бізнес має локальну спрямованість, приділіть увагу оптимізації для місцевих запитів і картки організації в Google My Business.
  10. Соціальні сигнали, оскільки активність у соціальних мережах вплине на позиції у видачі.

Приділяючи увагу цим аспектам, ви зможете створити сайт, який не тільки буде оптимізовано для пошукових систем, а й надасть цінний зміст для користувачів.

Оцініть статтю
Блог самотнього seoшника
Залишити відповідь

thirteen − five =